Saturday, September 14, 2013

Gift N' Favor : Surprise Gift

9 pieces homemade chocolate "I MISS YOU"
+ 2 pcs chocolate + 1 slice of homemade moist chocolate cake
- ordered by my niece's working colleague...

hmmm..harap2 dia suka pilihan warna riben...

perfect for wedding favors as well...

my original idea, nak buat paperbag tapi nampak too ordinary pulak..
so i come out with this idea...
tutup depan dan belakang, deco with doily paper and mini ribbon pink and brown..

feedback : my niece tunjuk sms daripada kawan dia yang order surprise  gift ni..."tell ur aunt, the choc box is too cute and nice...sayang nak bukak. The choc cake is super moist and Yummy...next, will order for choc cake soon.."

kalau ada yang berminat nak buat surprise gift macam ni,
boleh contact myself

012-4902598 atau email pun boleh
giftandfavor@gmail.com